Kizlar bugün 17+3olduk normalde karnıma bastırınca sola doğru yattığımda biseyler hissederdim . Şimdi dokunuyorum karnım boş gibi ve yumuşak neden öyle oluyor korkuyorum bebeğim iyidir inşallah ne zamandır kontrolde gidemedim en son 16+4de gittim saglikicagina kalp atışını duydum orda hemşire gayet iyi demisti şimdide öyledir inşallah dua edin. Sürekli hastaneyede gidemiyorum hastalık çok doppler testi bekliyorum gitmek için bu durumda olan varmı.