Nur8690 ah canım öyle anlıyorum ki seni, helede yanında nazlanacağın bakanın yoksa dahada zor oluyor. Benim ailem uzakta, aç gezerdim yesem çıkarırdım nefret etmiştim eşim gelirdi çabuk bardak çorbalardan yapardı içerdik gelmese herhalde hiç uzanmazdım yemeğe☺️