tugbakadir Arkadaşlar merhaba, sağlık ocağındaki doktor bana oroferon demir ilacı verdi. Tiroid ilacı da kullanıyorum. Bir de devid3 verdi kullanmam için. Ama bana bu kadar ilaç çok gazla geldi. 21 haftalık gebeyim oroferon düzenli kullanan var mı aranızda
Tubafysal tugbakadir ben bu ilaçları hamile kalmadan da içiyordum hem de aylarca içtim değerlerim normale döndü öyle hamile kaldım demir ilacı çok önemli mutlaka kullanın derim doktor gerek duymazsa vermez benim değerlerim çok iyi olduktan sonra bıraktırdı demir ilacını
Tuuanammm tugbakadir Tubafysal 1pearl kızlar demır ılacını Ben ac karna ıcılır dıye bılıyodum eczacı ılacın üstune tok yazmıs. Sız nasıl kullanıyorsunuz ac mı tokmu
tugbakadir Tuuanammm bana aç karnına yazmış canım hatta ilacı kullandıktan sonra bir saat çay vs içmek yasak
Ayse03 Tuuanammm ben de en baştan beri oroferon kullanıyorum aç karnına içiyorum hatta yanında C vitaminli birşey tüketiyorum emilimi arttırsın diye .ayrıca içip hemen üstüne süt peynir yoğurt yemiyorum emilim miktarını azaltıyor ilacın 😊
Tubafysal Tuuanammm ben gece uyumadan içiyordum çünkü iki saat öncesinde ve iki saat sonrasında süt ürünleri tüketmemek gerekiyormuş