2li testi yaotırdıgim gün sonuçları çıkmadan doktor su gün gel 4 lü tarama testi yapicaz dedi 2li test sonuclarim iyi çıktı pazartesi gidicez 4 lu de 2li gibi ultrasonlamı bakılıyor farkları ne bide özelde 4 lü tarama yaptiranlar ne kadar ödedi yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkürler