Gurbetkusuu06 Goncikim Hayır benim mecburiydi zaten ilk 1 hafta doğru dürüst oturup kalkamıyorsunuz bile.
Gurbetkusuu06 Goncikim kendini iyi hissediyorsan gidebilirsin ama havalar soğuk yakın zamanda mı gideceksin. Dikiş yerlerin soğuktan çok sızlama oluyor sıcak tut ayaklarını belini
Goncikim Gurbetkusuu06 evet salı günü sezeryanla alınacak bebeğim Allah izin verirse bir hafta sonra 5 saatlik yola gitmeyi planlıyoruz..bulunduğum yerden uzak yerde doğumum olacağı için🙏
ikiponcik_annesi Bende sezeryan doğum yapıcam bi hafta sonra 12 saatlik yola cıkmayı düşünüyodum ama sezeryanlı dikiş acısıyla nasıl olur bilemedim 🙄
DaisyMom Goncikim bence dinlene dinlene gitmekte sorun olmaz.Fazla oturarak gitmeyin agri yapabilir.Arka koltuga uzanma sansiniz olursa arada uzanarak gidebilirsiniz.
Gurbetkusuu06 Goncikim Rabbim sağ salim kurtarsın ikinizi de inşallah dediğim gibi hava soğuk olduğu için üşütmemeye dikkat et ayaklarını sıcak tut ilaçlarını yanından eksik etme ağrın olduğunda alabilesin.