Ya kızlar söylemesi ayıp hamileliğimden dolayı pek birşey yiyemiyorum. Bende kahvaltı da yemek için kavurma almıştı eşim. Neyse ara ara yedim. 15 gün olmuştur alalı. Dolabın kahvaltılık bölümünde duruyordu. Neyse hazırda kahvaltı kasesine dogramistim. Az önce yedim çürük gibi tadı geldi bana. Neyse bıraktım onu. Tabaktakini attimm ama buton kavurma vardı onu kokladım onu da pek hoş kokmadigini farkettim. Dondurucuya atttim. Acaba yenir mi. Ben tiksindim daha yemem de atsam mi acaba? Yoksa yemeklerde kullansam mi? Yani kavurma bozulur mu? Biz kayinvalidem ile kurbanda bize bir tencere yapar dolaba koyardik. Normal dolapta 2 ay giderdi bize anlamadım vallahi