Bana da 31.haftamdayken 34 le uyumlu demişti.hatta bebeği diyete soktuk,şekerli hamur işi,muz falan tuketmedim hiç.vitamini de bir gün içip,bir gün içmedim, düzenli yürüyüş yaptım.doktor öyle söyleyince kilosu 4.5 falan olur sanmıştım ama olmadı. geçen hafta 38+5 te kontrole gittiğimde 3500 gram dedi.hala iri bebek diyo ama sorun olacak bişey yok.sen de gönlünü ferah tut,beslenmeyle yavaşlıyo bebek de