Nurcanpehlivan Emzik ve biberon alacağım ama çok kararsızım neye göre almam gerek kaç tane almam gerek ve Philips ve chicco hangisi sizce ve çok büyük almama gerek var mı birde emzik neye göre almam gerek 🍼
Mrymeral Nurcanpehlivan ben ikisini de avent aldık herkes en iyisi bu dedi biberon bir büyük bir küçük boy aldım biri cam biri de gaz önleyici olandan plastik gibi
archmom Nurcanpehlivan canım ben philips avent küçük boy cam biberon ve bibs emzik tercih ettim . Emzik ayda 1 değiştirileceği için simdilik 2 li olarak aldım. Eger tutmazsa baska bişiler denerim ama bibs kauçuk oldugu için her bebek rahatca alıyormus 🙏🏻
ssnnmmm Nurcanpehlivan aventlerde indirim varmış hepsi burada da dün paylaşmışlardı aklınızda bulunsun
UmayAsya Nurcanpehlivan lansinoh aldım anne meme ucuna çok yakın olduğu için mecbur kullananlar memeyi reddetmedigini ikisini aynı anda yurutebildigini söyledi gaz problemi de yapmıyormuş o yüzden tercih ettim ben avent artık herkesin kulaktan duyma çok güzel diyip aldığı bisey oldu bence sitenin yarısı avent aldı sorsan bir fikri yok çoğunun sırf marka olsun 😅
UmayAsya Nurcanpehlivan emzik damaklı öneriyorlar ama bence ilk çok pahalı bisey alma tutmayan hiç bir şekilde tutmuyor ne marka olursa olsun denendi😚
Meriwa Nurcanpehlivan ben aventin setini aldım içinde fırça ve emzikde mevcut 4 biberon 2 si büyük 2 si küçük biberın ucu da ikisi 1 numara 2 si 2 numara çalışıyorjm ben ilk başlarda lazım olmadı ama 4 aydan süt yetersiz gelince mama vermeye başladık elim ayağım hepsi emzikde bir damaklı bir damaksız alın
_abc_xyz Nurcanpehlivan ben biberonu chicco yenidogan baslikli aldim gercekten tam anne memesi hissi veriyor. Emzikte chicco avent oioi bibs aldim hangisini tutarsa elimin altinda olsun dedim 😂