Bende 19+3 teyim dün gittim erken doğum olabilir dedi progestan ilacı verdi hazneden kullanılıyor dedi geceleri. Rahim ağzımla alakalı bir şey demedi bende sormayı unuttum bide kafama çok takan biriyim ondan mı söylemedi acaba diyorum da haftaya detaylı ultrasonum var orda bakıyorlar değil mi her şeye. Bide 2 gündür sağ kasığım ağrıyor önceden de olmuştu genelde üşütünce oluyor diye düşünüyorum kendimi bu sefer de üşüttüm galiba ama erken doğum riskinden de ağrıyor olabilir dedi ama gebelikte normal de kabul ediliyor. Bu ağrım beni korkutuyor öksürünce falan ne bilim yaşayan bilir tuhsf bir ağrı her dakka rahatsız etmiyor ama hareket edince falan, neyse sizin aranızda yaşayan var mı erken doğum dedikten sonra geçme ihtimali vr mıdır 😔😔😢😢😢