Kızlar 35+4 olduk dün geceden beri hem bel ve hem aşırı derecede kasık ağrım var ilk hamileliğim sancılarıma dk tutayım dedim 5 dk bir sancı geldi gitti şimdi biraz daha iyiyim yürüdüm su içtim hafifledi sizin de böyle oluyor muydu ? Ne yapmalıyım uzun zamandır sancılarım hafiflemiş ti ara ara çok hafif bir şekilde gelip gidiyor du bu defa ki ağrım çok siddetliydi