Bazen tek kişi bir tuvalet de kullansanız, eve eşinizden başka kimse de gelmese olacak olan oluyor, kendinizi suçlu hissetmeyin. Yalnız değilsiniz. Ben de çok sakınmama hatta paranoyak olacak durumda olmama rağmen korona olup atlattım bebeğimle.
crp ve gra yani granülositler yüksek çıkmuş, enfeksiyon devam ediyor yani. Ama 10 crp inanın çok da riskli bir yükseklik değil. Düşük dizinizi yaralasanız 5-10 Crp çıkar yani öyle diyim. 9 ay boyunca antibiyotik tedavisi gören hamileler de var. Olumlu tutun kendinizi ve ilaçlarınızın saatini geçirmeyin. RBC kırmızı kan hücreleriniz, düşük biraz. Bunun yanında demir eksikliği de gelişmiş olabilir. Damlanız, hapınız varsa devam edin.
ve lütfen stres yapmayın, su akıp yatağını bulacaktır🙏🏻