Dilanmeral Haftadan beri olan su azlığına kızım 26 haftaya kadar direne bildi bu akşam sezeryanla doğum gerçekleşti bebeğimin ağlama sesini duydum güzel anneler o kadar kısıktıki sesi zor duydum ama duydum umut oldu bana Rabbimin mucizesi sizde bolca dua istiyorum kızım için dirensin dayansın sağ salim sağlıkla kucağıma alabileyim onu
Selma23 Dilanmeral geçmiş olsun size de yavrunuza da inşallah dualarım sizinle rabbim en kısa zamanda saglıkla yavrunuza kavuşmayı nasip etsin inşallah amin
denizali_ Dilanmeral ya kıyamam sana ya benim de o sorunum vardı 15. Haftadan beridir suyum geliyordu doktor bebeğimi alacaktı kürtaj olacaktım ama o hastaneden kaçtım başka hastaneye gittim çok şükür doktor bebeğimi alma gereği duymadı suAn 20+5 iz insallah ben erken doğum yapmam ama 30 lara gelebilmem de mucize olacak 😪
Mervece06 Dilanmeral bende 22. Haftadayım benimde su azlığım var inşallah sağlıklı bir şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤍
Dilanmeral denizali_ Allahtan ümit kesilmez benim suyum kanamayla devamlı geliyodu ona ramen kakasını yapmış olmasa devam ederdik tabi Rabbim bilir ❤️
mrs_elisah Dilanmeral çok çok geçmiş olsun. Allah Şafi ismiyle şifa versin inşallah tez zamanda sağlıkla kucağınızda olsun🤲🤲🤲
Ayse-38 Dilanmeral Rabbm sifa versin. Insaallah cabucak toparlanır da kavusursunuz canm dualarimz prensesle. Allahm esirgesin korusun. Korkma dua et Rabbm ömür vermişse hicbisey olmaz sag saglim çıkar inşaallah 🤲
tubiii0106 Dilanmeral kuzenimin beegi de ayni sebebten 26.haftada dgdu kuvezde kaldi ama smdi sapassglam kavustu yavrusuna umitsizbolma surec uzun olablir ama hep dua et sonun da kavuscan yavruna merak etme…
Dlngnz Dilanmeral inşallah hemen toparlanır kucağına alırsın yavrunu ben 2 önce erken Doğum yaptım çok zor seni okdar iyi anlıyorum ama stres yapmaman lazım herşeyi hissediyorlarmış sütüne odaklan senin sürün ona şifa olur inşallah 🙏🙏kızlarımı gördüğümde oda 25 haftalık bi bebek vardı hayata tutunmuştu onlar çok güçlü oluyor minik savaşcılar 🙏
Aryam-15-15 Dilanmeral rabbim tez zamanda kavstrsun canim bende 21 haftalik bi erken dogum var 22 haftalik şuan gebeyim cok korkyorum yine ayni şeyleri yaşamaktan rabbim ins hepmize zamanida kucagimza almayi nasip etsin benim dualarimda tum hamiler ve annler var kc kg dogdu
YagzKbra3 Alah yardımcınız olsun inşallah saglicakla büyür prenses. Benimde suyum az bende 34 oldum ama 31 30 çıkıyoruz bakalm bizde bekliyoruz herkes saglikli sekilde kucagina alir insallah rabbim yardımcınız olsun..
archmom Dilanmeral canım sağlıkla en kısa zamanda kollarına al insallah yavrunu . Dua et güzel düşün hersey yoluna girecek insallah 🙏🏻
Dilanmeral archmom inşAllah öyle yapmaya çalışıyorum taburcu oldum kızımı hastanede bıraktım Rabbim tez zamanda sağlığına kavuşup kollarımıza almayı nasip etsin❤️