Amine52 Bsrbsn Ben de bugün gittim doktor ultrasonda baktı, geçen hafta doğum pozisyondaydı ama bu hafta makat geliş pozisyonuna geçmiş ayaklar aşağıda o yüzden az hissediyorsundur dedi, nst de felan da bir sorun çıkmadı şükür🤲🏻
aysedemirucar Bsrbsn valla doğurmak mi iyi hamişlik mi bilemiyorum sanki doğum sonrası daha zor olck gibi ilk bebk olunca gözümde büyüdü bebek bakımı 😂