aezgi Kbra23 değil canım benim 37+5 de erken geldi ondan sabah doğuma alındım yoksa bebek bekleseydi 39 da falan alıncaktı
Zeynep_cagdas berus Allaaah senin postlarında çok heyecanlanıyorum, günümüz aynı ya🙈🙈 ben de çarşamba sezaryen olacağım. Dua ediyorum canım benim, Rabbim su gibi girip çıkmanı nasip etsin. Her şey çok kolay ve güzel olacak🥰
Burciin19 berus ayy sizinle konuşmuştuk daha o gün 😍 sağlıkla gelsin bebeğiniz darısı benım başıma bekliyorum 🥰
alenrenas1 berus hayırlı olsun canım o gün daha seble konuştuk hatta ben daha tecrübemi seninle paylasacaktım 😅🥰 kısmette senin paylasman varmıs 😅🙏🏻Saglıkla al kucagına 🤩🥰