Kızlar benim 4 çocuk nasip olursa maddi durumlardan dolayı bunu devlette yapmak istiyorum ama korkuyorum ilk çocuğumu devlette yaptım çok zor geçmişti diğer 2sinide özelde yaptım 4 er saatte doğurdum esenler kadın doğumu çok met ediyorlar acaba orda doğum yapıp memnun kalan varmı normal yapıyorum doğumu bu arada😊