Senayyalcin yanlış anlayanlar olmuş… Tabiki puset çok gerekli birşey fakat kolda taşımak için değil bebek arabasına bağlamak veya arabaya bağlamak için (tabi çocugun bir sağlık sorunu yoksa) benm sorunuzdan anladığım hastaneden çıkışınızda pusette taşımakla ilgili… araçta tabikide pusette olmalı bebek. Şoför koltuğuna sırtını dayayacaksınız pusetin emniyet kemeriyle bağlayacaksınız. En güvenli yeni doğan puseti bağlama şekli budur. Size şunu anlatayım kızım 3 4 günlükken hastanede ikiz bebek sahibi bir çift bebeği battaniyeyle sarıp sarmalamış bebek pusetin resmen tepesinde içim gitti düştü düşecke diye ki korktuğum oldu bebek düştü ve çocuk çığlığı bastı oda daha birkaç haftalıktı.. Pusette bebeğin altınıdçok doldurmamak lazm zatn anne karşı şeklinde içi çocuk çökük kalmalı omuriliği için..