Mylittlebabyy Benim doktorum hiçbir bitki çayını önermedi sadece arada bir ıhlamur demişti oda çok nadir sinemaki,adaçayı bunlar gebelikte önerilmiyor rahim kasılması ve erken doğum vs riskleri için ama siz sanırım bir defa içtiniz bence bir şey olmaz Allahın izniyle birdahakine dikkat edin bilmeden sormadan içmeyin Allah korusun 🙏🏼Güzel düşünün güzel olsun stres yapmayın ekstra bir ağrı,kasılma vs duyarsınız mutlaka doktora gidin riske atmayın