nurokur Ben şuan 33+3 haftalığım. Hamile kaldığımdan beri yeme düzenim hiç değişmedi şanslı gebelerdenim. 1 kere bile kusma bulantı yaşamadım. Ve her şeyi yiyebildim tiksinti hiç olmadı Rabbime şükür. 9 haftalıkken yani o civarlarda bolca ılık süt tüketiyordum. Yeşil sebzeler, protein, baklagiller, çiğ kuruyemişler ve kuru meyveler en sevdiklerim. Artık bebeğim sevdiğim şeylere tepki bile veriyor. Onun da damak tadı şekilleniyor çünkü 😊