ylz12 ben letu kullandım canım daha sonra doktorum fostimon iğnesi verdi 3gun onu kullandım sonra catlattik yumurtayi 🐣🐣 inşallah böyle bir civciv çıkar 9 gün 9oncede asilmama oldum🤲
happysos ylz12 Aralık ayında bende letuyle aşılama oldum 3 yumurta vardı ama tutmadı benimki şimdi tekrar letu kullanıyorum aklıma takıldı femera nasıl diye
ylz12 happysos rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın bende adet olucam gibime geliyo 2ci asilamam benimde
happysos ylz12 inşllah adet olmazsın canım hayırlısıyla ❤️ bende ikinci olarak çipli aşılama deneyeceğim başarı oranı daha yüksek