Merhabalar, çoğu kıyafeti H&Mden aldım en son mağazaya gitmeden online olarak 2 tane 3lü tulum seti aldım 0-1 ay olarak evde daha önce aldığım yine 2li çıtçıtlı tulum vardı 1-2 ay beden olarak onlar gözüme büyük ve uzun gelmişti ilk zaman giyemez diye düşündüm oyüzden yeni aldıklarımı 0-1 olarak aldım doktorumda bebeğin bacak boyunun haftasına göre uzun olduğunu ailede uzun boylu birileri var mı gibisinden konuştu sizce 0-1 ay olan tulumları iade etmeli miyim ? 1-2 ayda çok büyük gelsin istemiyorum açıkcası ilk zamanlar giymesi için genelde alt üst yandan çıtçıtlı anvelop tarzı takımlardan aldım hiç küçük tulumu yok napsam bilemedim 🤷🏼♀️ kullananlardan fikir rica ediyorum birde onlinedan ilk defa iade yapacağım genelde mağazadan alıyordum ama onlinedan alınan mağazada değişim olmuyor bende sadece fatura var iade sürecini pek anlayamadım bilenler onun içinde bilgi verebilirse sevinirim.
Teşekkürler 🙏🏼