Oezlem23 Devletti gittiğim yer beni çok hırpaladılar şimdi önünden geçmiyorum 40 geçmemize rağmen beklettiler benide oğlumunda hayati tehlikesi olmasına rağmen göz ardı ettiler bende cahildim ilk hamilelik ne deşeler yaptım başka hastaneye gitmek hiç aklıma gelmedi ve suni verdiler benim o durumda dahi açılmam olmadı bebek 13 saat sıkışık kaldı çıkmadı vakum diye bir aletle cektiler sezeryana almadılar bebek yerleşti diye çok cektim valla şimdi yine hamileyim bunda akıllandım evde doğururum gitmem hastaneye 😂😂😂