oykuduru21 Aysnduru valla geçen benimde canım istedi 😂 katkı maddeleri tatlandırıcı renklendirici ne ararsan var içinde 6-8 biraz fazla gibi bence her şeyin fazlası zarar, kararında tüketmeye çalışsanız daha iyi 😌
Miumiu Aysnduru Canım valla ben de günde 2 bardak fiks içiyorum oralet bir şey olmaz ama 6-8 bardaktansa biraz daha azaltsan iyi olabilir en yararlı şeyin bile fazlası zarar sonuçta🌸☺️
minisinannesiiii Aysnduru fazlası zararlıdır renklendiriciler filan olduğu için 6 7 bardak da baya fazla gibi 😊
Aysnduru Seher24 bende oraletin kuşburnu olanı var ondan içiyorum ama tabi doğal gibi olmaz doğalıda ben sevmiyorum ya off faydalı şeyleri zaten bi türlü sevemedim 🙈🤷🏻♀️
Seher24 Aysnduru sallama çayını iç ben öyle yapıyorum suan kuşburnu bulamayız zaten bulsakta ben yapamam 😂