nsyldz 12 haftalikken randevum var onu bekliyorum bi hafta sonra gtcem insallah 😊😊👼👼 gecmiyo sanki zman her randevuya kosa kosa gidiyorum 😍😍
Sonay omursuu bende 18 haftalığım hala öğrenemedim hazırlık yapmak istiyorum ama belli değil 19 haftalık olucam inş pazartesi gunu gitcem doktora öğrenebilirim ? Devlette mi yle dediler?
Mercimekannesi 13 haftalıkken doktorumuz sanırım kız dedi ikili testte %78 kız dediler yarın kontrolümüz var 15+2 oluyoruz bakalım kesinleşicekmi kızçemiz ❤