Seymacablog Uyumayan güzel anneler grip oldum ateşim var nasıl düşürebilirim, neler yapıyorsunuz, parolla hiç bir şey olmuyor. Fikirlerinize açığım 31 haftalıgım, ayrıca bebege bir zararı olur mu?
91ARIN91ASK Seymacablog limonu dilimleyip topuklarına koy üstüne çorap giy ateş düşüyor birde evdeki ne kadar meyve varsa çaydanlıkta kaynat nane zencefil limon az da bal kış çayı yani doğal iyi geliyor baya
dlnyny Seymacablog hamilelikte ateş iyi değil diyorlar bende yaşamıştım isterseniz ılık bir duş alın öncesinde ballı limonlu bol bol ılık su tüketin geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻
ebrarecem Ihlamur için bal katın içine başka ilaç vs verilmiyor zararı da yok doktorlar içebilirsiniz diyor. Geçmiş olsun.