Duygusuz Asenadgdvrn80 ilk cocugumda sürekli yürüyüş yaptım evim 5.kat sürekli inip cıktım hiç te kolay Bi dogumum olmadı bundaysa hiç ev işi bile yapmadım 30. Haftadan sonra zaten erken dogum riski var dediler hep yatayım 35. Haftam bakalım nolcak
3prensesannesii Asenadgdvrn80 imi doğum.yaptım.ikisindede hiç yürüyüş falan yapmadım gayet kolay doğum oldu yani bence onla fazla alakası yok
tazegebee Aycan_akay54 😂 hayır. pandemiden dolayi dışarı çıkamıyorum surekli evdeyim hareketsizim. fazla aktif olanlar genelde kolay dogum yapiyo ya. benim gibi hareketsiz olup kolay doguran varmi diyor.
Pemberuyam_ Aycan_akay54 hayır evdeyiz pek hareketli değiliz nasıl olacak doğum zor mu geçer hareketsizlikten diyor. Pandemiden dolayı evlerdeyiz ya
Asenadgdvrn80 Aycan_akay54 tabikide hayır yani doğuma yakın hareket edersen merdiven çıkarsan doğumun kolay olur diyorlar ama sürekli otur evin içinde dön zorlaşır gibime geliyor ☹️ 2. Bebeğim ama bilmiyorum
minisinannesiiii Bende bunu çok merak ediyorum hamileliğin başına hep gezicem dedim ama hem hava çok soğuk hem virüs var kara kara düşünüyorum
Asenadgdvrn80 Bebislerimiz ilk dogumum 3 saatte gerçekleşti çok hareketli olmama rağmen bu hareketsizlik ten kaç saatte olur bilemem Allah’tan umut kesilmez 🤲🤲🤲🥰
Asenadgdvrn80 Duygusuz benden ondesin güzel doğumlar Allah kimseye sancı vermesin 🤲 kaç saat sürdü ilk dogumunuz
Duygusuz Asenadgdvrn80 saol canım hepimize inşallah Allahım kolay dogumlarımız olsun saglıcakla gelsin bebişler. Sabah 8 de kontrole gittim acılma var diye beni bırakmadı dr akşam 5 bucuk ta dogum yaptım
minisinannesiiii Asenadgdvrn80 doğum sancısı gelince çocuğum ben ilk 3 ay gezmiştim diye hatırlatma yapsam belki kolay olur 😀