Kızlar merhaba 38+2 haftalık gebeyim babamız asker ben memleketteyim doğumu annemlerin yanında yapicam ama eşiminde doğuma yetişmesini istiyorum size danışmak istedim doktoruma sorsam diyorum suni sanci ve epiduralle doğum yapsam tam gün verse eşim o gün için izne cikicak sizce böyle bisey yapmalı mıyım?? 🙄