Acemianne98 Evet 40 haftalık olduk hala tık yok bu hafta geldi geldi gelmedi cuma günü yatış yapacağım dedi doktor suni sancıdan ve sezeryan olmaktan korkuyorum 🤰
Leylayunus Acemianne98 benmde aynı pazartesi kontrole gidicem bakalım inşallah ozamana sancım gelir üçüncü doğumum ama tık yok sıkıldım artık valla bide iki tane daha bebek var zorlanyrm