Aslina 3 ay folik asit kullanacaksın dedi bende 6 Eylül’de düşük yaptım 31 ekimden bugüne ben zaten folik asit kullanıyorum dedim tamam o zaman kan sonucuna göre aspirini de başlıcaz sonra gebe kalıp devam etcez inşallah dedi şimdi de diafol diye bi folik asit verdi onunla devam ediyorum