Sevtapmurat 14 haftalık gebeyim ve durmadan acıkıyorum ve öyle böyle bi acıkma da değil kan şekerim düşüyor halsiz kalıyorum başım dönüyor çok kötü oluyorum benim gibi olan var mı acaba
krdmnsanemm Sevtapmurat ilk haftalarda bende öyleydim sonra 20. Haftalarımda duruldu şuan 32 haftalık hamileyim yine aynıyım yedikten sonra acıktığımı hissediyorum hemen😂
EsraErdoan Sevtapmurat bende oyle oluyorum gebeliğimin başından beri ama çok yiyemediğimden kaynaklı da olabilir. Doktora sordum ıkı saate bır bırseyler yemen gerekıyor hamılelikte çok normal dedi suan 25. Haftalık hamıleyım hala aynıyım
Kraa Sevtapmurat ayy bende böyleydim hiç doymuyodum 💁ama 20 li haftalarda azalıyor artık şeker sorunumda çıkmadı benim
Sevtapmurat Hcrksk hayır ama açlık şekerim normal sınırdaydı bu yeterli mi insülin direnci başka bi test mi
Hcrksk Sevtapmurat canım benim de sınırda açlık şekerim.doktor inisülin direnci başlangıcın var dedi.hamur ve çok şekerliyi yasakladı ondan dedim
Suelllomerr Sevtapmurat gebelikte gayet normal canım doktor bana geceleri bebeği ac bırakma derdi her gece baş ucumda süt bisküvi ile uyuyorum 😊
bebisiminannesi Sevtapmurat canim ilk 15 hafta o kadar istahim açılmıştı ki anlatamam ne bulsam canim istiyor ne bulsam yiyordum ama zaman gectikce havalarda ısındı heralde ondan bende o iştah artik kalmadı sanirsam o haftalar biraz normal gibi geliyor
Gamze612 Sevtapmurat ben de hep acikiorum ve yemezsem dedigin gibi oluyorum canim. Az az yiyop sik sik ymrye calisiyorum ama canim da yicek bisi istemiyor, ogun saati geldi mi ne yiyecegimi bilememezlikten yine ac kaliorum😁