Aynı şikayetlerle bende bugün gittim 27+4 günlüğüz herşey normal dedi tahlillerde normal çoktı çok ayakta kalma dedi magnezyum zaten içiodum genelde benim yatarken oluyor dönerken falan çok yorma kendini bebek gayet ii dedi rahim aşağıya baskı yaptığı için sancı olabilir dedi karnında sertleşme var mı dedi yoktu öle bi şikayetim normal seyrinde ilerlio dikkat etmeniz lazım çok ayakta durmayın ve çok yorulmayın gecicektir inşallah