Kızlar 36+0 hamileyim. Kan (HGB) 7.9 çıktı. Günlük 2 adet maltofer de kullanıyorum. Ama yükselmiyor. Çocukluğumdan beri bu kan değerim sıkıntı. Sezeryan istiyorum doğumu. Sizce yükselmesi için ne tüketwbilirim ? (Kesinlikle et yemiyorum)
Daha önceden tecrübeli son haftalarında kanı anca bu değerlerde olan doğum yapan var mı ☹️ Varsa tecrübelerinizi duymak isterim. Çok kafama taktım ☹️