Merhaba kızlar size doğum hikayemi anlatmak istiyorum
Ben ilk doğumumu genel anestezi alarak yaptım tek sebep korkaklığım malesef 😂😂kızımı ilk ben görmedim ayılmam da çok zor oldu, çok panik ve korkağımdır…ikincisini de genel anestezi ile yapacağım dedim yine çok korkarım panik olurum en iyisi tamamen uyuyayım kalkayım ki bitsin istedim
Neyse anestezi dr ile görüşmeye gittiğimde çok korkuyorum spinalden dedim bana asıl genel anestezi den kork dedi solunum cihazı olmadan nefes bile alamıyacsksın ve bu virüslü ortamda o cihazlar bile tehlikeli bence spinal ol dedi
Hayır dedim istemiyorum
Eşimde sen genel ol diğerinde ortalığı birbirine katarsın çok heyecan yaparsın kesin dedi
Neyse Sezeryan Günümüzü aldık ve o gün geldi çattı
Spinal olacammmm ben dedim
Bebeğimin doğduğu anı görmek istiyorum dedim tabi herkes çok şaşırdı kimse benden öyle bişey beklemiyordu
Doğumdan önceki gece saat gece 12 den sonra hiç birşey yemeden içmeden gittim
Devlette herşey çok sistematik ve düzenli o yüzden çok güvende hissettim kendimi tabi aklımda deli sorular da yok değildi..((ama inanın devlet hastanesi özellerden bin kat iyi ,ilk doğumum özelde oldum hep hava civa gerisi bomboş bi kere tansiyonumu bile ölçmemişlerdi ama devlet hastanesinde bana da bebeğe de saat başı gelip rutin kontrolleri yapıyorlardı …neyseeee ))
Ya bana bişey olursa evdeki yawrum ne olacak bebeğime de bana da bişey olmasın diye dualar ediyordum
Neyse sıra bana geldiğinde ameliyat haneye girdim ve anestezi için öne doğru oturur bir şekilde eğilmemi ve kıpırdamamı söylediler ama ben çok korktum o anda oradaki hemşire korkma dedi ve elimi tuttu…Allah o kadından razı olsun ben iğnenin yapıldığını bile hissetmedim tamam yaptık dediler çok şaşırdım
Sonra dr geldi ben uyuşmadım ki dedim öyle mi biraz bekleyelim o zaman dediler ve ben bekliyorken bebeğimi çıkardılar öyle bir ağladı bağırdı ki ameliyathane sesiyle çınladı resmen 💖meğer uyuşmuşum ve o anda beni kesip biçmişler 😃😃😃😃tabi mutluluktan bende ağladım Hemen bebeğimi gösterdiler çok tatlıydı Allah’a binlerce şükür olsun 🙏🏻 🙏🏻🙏🏻dr um bi kaç kist var dedi o arada onları da temizledi
Gayet pozitif ve güzel bir doğumdu
Spinal sezeryandan hiç korkmayın kızlar
Beş dakika içinde herşey olup bitiveriyor
O anlar süperrrr
Allah bu Duyguyu herkese yaşatsın ve herkesin evladını kendisine bağışlasın
Rabbim bizlere evlat acısı göstermesin 🙏🏻