cryingbaby İyi aksamlar. 2 gundur bebisi assagida hissediyorum, sanki dusecekmis gibi alttan tutmak geliyor icimden, neden boyle oldu ki normal midir acaba? Bugun ara ara adet olacakmişim gibi vajinamda agridi. Agir iste yapmiyorum.
Deteledmom21 cryingbaby bende 22+0 ım bende bugün ara ara hafif ağrı girdi bilemiyorum büyüdüğü içinmi acaba
Gzmal cryingbaby bende 14. Haftamda öle olmaya başladım hemen doktoruma gittim ilaç başladık durdu erken doğum riski olanlarda olabiliyor bazen yada benim gbi 3. Gebeliği olanlarda şuan 30. Haftamdayım doğuma kadar ilaca devam etcem doktorunuza danışın muhakkak 👍🏻
cryingbaby Deteledmom21 sali gunu kontrolum vardi, hic bi sorun yoktu cok şukur. Kanama lekelenme vs de yok cok şukur, bilemedim kafamda soru oldu geçmeyince yazdim buraya. Bakalim neler yazarlar
cryingbaby Deteledmom21 merhaba, ben dun gece sicak su torbasini ayaklarima koyarak corapla yattim, sabah daha iyi uyandim aklinizda olsun
cryingbaby Gzmal allah allah 😔😔 gectigimiz sali kontroldeydim, suyu muyu rahim agzi uzunlugu herseyim normaldi, olmadi doktoruma yazayim, tesekkur ederim😊
Gzmal cryingbaby ama benim 3. Gebeliğim diye de olabilir bilemiyorum çünkü ilkkez bi gebeliğimde bunları yaşıyorum