Melisamm06 inşallah canım bende ilk gebeligimde kanamam çok vardı hatta seninki gibi bide içimden et parçası bile gelmişti düşürdüm sanıp ertesi gün doktora gittim kese duruyormuş ama sağlıksiz bir gebelikdi doktor düşecek ama sen yine progestan kullan dedi verdi sağlıksizdi düştü ve boş gebelikti benim inşallah seninde aynısı olmaz şuan senin için dua ettim inşallah sağlıkla kucağına alırsın