Ohaezgi içinizi ferah tutun inşallah en güzeli olur vakti saati bellidir her doğacak canlının, ben de aynı şekildeydim doktor en son 35 de iki hafta daha dursun diye yine ilaç verdi kullanamadım da belli sebeplerden dolayı, ilkini de kullanamamıştım şu an 38 olduk gelmeye niyeti yokmuş hanımefendinin :)