Anketime 1 oy verin fikir olsun 😚
Yavrusununannesi___ bence sadece aras veya doruk🥰 ben tek isimci biriyimde biraz😂
Yavrusununannesi___ Bence Ege veya Egehan zaten iki isim gibi egehan .