Zeynel12 bebek kilosu iyi ama siz cok kilo almissiniz. Bazen bu durum gebelik sekerinden kaynakli oluyor bazende odem siskinlikle alakali.
ben gittigim muayenelerde soylediginde not almistim kilolarini yazdim asagiya.
32.hafta yine kontrolum var bakalim
kac olacak. Ama 24. Haftada iyi dedi kilosu, hatta annem yanimdaydi az degilmi kilosu dedi doktorum hayir dedi iyi gidiyor boyle devam etsin amacimiz saglikli haftasina gore kilo almasi kilosunun onden gitmesini istemiyoruz dedi,
bu arada bende gebelik sekeri cikti zaten sekere egilimliyim annemden dolayi, hamur isi , kizartma, tatli yemiyorum. Patates kizartma canim cektiginde tepsiye koyup az yag ile firina atiyorum. Hamur isi cok severim ama kestim sadece tam bugday ekmek yiyorum. Meyveleride yarim porsiyon yemekten once yiyorum. Ornegin ayvanin yarisi elmanin yarisi gibi.
ayrica yogurtla yiyorum meyveyi seker enzimini azaltiyor.
Yediklerime dikkat ettigim halde 31+5 , 8 kilo aldim.
Bebegimin kilosu.
24+2 : 753 gram
28+0 : 1.140 gram
30+0 : 1.500 gram