Suractn Cok şükür dün doktora gittik ve 14+2 de ögrendik oğlum oluyor isteyen herkeze nasip etsin rabbim 😍🙏😀
deletedmom55 Suractn gözünüz aydın amin rabbim herkese gönlündekini yaşatsın inşallah sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlar 😊 biz daha öğrenmedik inşallah iki hafta sonra falan ancak öğrenirim belki
Suractn deletedmom55 amin canım inş rabbim hayırlısını versin sağlıklı Olsunlarda gerisi önemli değil 😀😍
esrmhmt Allah analı babalı ve sağlıklı nasip etsin. Doktor kesin mi diyor söylerken ben 16+3 üm 13. Haftadan beri gitmedm cuma gideceğim kesin söylüyormu merak ettim🤔
Burctn Oyyy halası kurban olsun onaa 😍😍😘 sıra bende bakalım benimkinin cinsiyeti ne olacak yengesi 🤗hayırlısını versin rabbim kucagımıza almayı nasip etsin 😍😗😗😗
Suractn Burctn oy yengesi kurban ona😁😁😍 rabbim hayırlısını versin inş🙏🙏 ikiside lazım sonuçta hiç yok sağlıcakla alalım inşaallah kucağımıza can yavrularımızı 😁😁😍👶
Suractn Gozdehanzade bben sürprizle ögrendiğim için resim vermedi bana ama elimde video War ve ablama söyledi doktor erkek diye 😁