Kızlar bugün kalktım ev işlerimi hallettim markete çıktım kuzenimle ve çıkmışken tam 1 saat yürüyüş yaptım. Şuan ilk defa bukadar kasıklarım ağırıyor. Böyle bebek kasıklarıma inmiş gibi sanki. Belki iyi gelir diye duş aldım ama hiç iyi gelmedi . Belim popom kasıklarım kopuyor. Resmen hareket edemiyorum yatakta dönemiyorum. Acaba nasıl geçer bu ağrım?