Gulbeyazk ben okan ünüversitesinde takipliyim normalde istanbulda oturuyorum, fakat burda 4.500 den ayrı tahlil ve testler için 1.500 lira daha istiyolar kocaelide öyle bişey yok. Sıkıntı olacağını zamnetmiyorum Allah bilir tabi ki ama işinin ehlidir. Benimde 3.gebeliğim bir düşük 2.24 haftalık su gelmesi bu 3. İnsalalh sağ salim kavusuruz
söylediğim gibi kocaelide kasım ayında zamdan önce 4.000 e oldum. Başka ekstra ücret alınmıyor, zam geldi ocak ayında heryere biliyosunuz, zaman ne kadardır bilemem