bende 34+5 oldum 38-38,5 gibi alıyorum dedi doktorum ama tani bebeğin gelişimine bağlı dedi daha gün vermedi 2 hafta sonra netleştircek nasipse senin de şu sıralar alır heralde canım Sağlıklı hayırlı evlat olsunlar inşallah hepimize kolay sıkıntısız doğum yapmayı, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻