ktlu_shyla bence adminlerin forum giderlerini ödeyecek parası yok 😂 sürekli bakım var deyip bizi kekliyolar. Valla 2 gündür giresim gelmiyo. Giriyorum hata hata hata eee nereye kadar. Aramızda 3-5 bişey toplayalım da forumun borcu neyim varsa kapatalım 😂