Sedaeker Merhaba 23 haftalık hamileyim. Doktorum 11 şubatta tekrar şeker yuklemesi yapacak.. daha öncede 1 aylıkken yapmıştı. Benim gibi ikinci kez yaptrcak olan var mi ? Bu normal mi?
Sedaeker sumeyye60 ilk kan testlerim yapılmıştı sekerim biraz yüksek çıktığı için doktorum gerek görmüştü. Ama şimdi olması gereken zamanda yapacak. Toplamda 2 kere olacağı için endiselendim biraz