Nergizklcc evet canım anne karnında 10 gün dışkıyla kaldığı için doğduktan sonra 22 gün küvezde kaldı ilk 7 günü çok tehlikeliydi kendinde bile değildi sevk olduğumuz hastanedeki oğlumun doktoru bu bebek nasıl bu hale geldi anneye mutlaka bi işaret gönderirdi en az 1 hafta kalmış enfeksiyon la demişti işaret den kastı da lekelenmeydi ama şimdi şükürler olsun ki 7 yaşında okumaya geçti yaşıtlarına göre çokta sağlıklı çok nadir hasta olur 😍 rabbim sağlıkla kavuştursun sizi♥️