idiloska Buketkucuk yatmadan önce mutlaka bişey atıştırıyorum gece yemeden yattım kazındım durdum kalktım iki bisküvi yedim.
ADamla Buketkucuk eşim evden çalıştığı için yemeği erken yiyoruz geç de yattığımızdan acıkıyorum 😁 yemesem uyuyamam mutlaka küçük bir peynir ekmek dahi olsa yiyorum zaten aç kalmamak daha doğru diye düşünüyorum