İlk doğumumda bu yarayı 4 ay çektim doğum mu daha zor emzirmek mi deseler emzirmek derim kızım her emmesinde kanardı sonra kusardı o kanı ah ne zor günlerdi şimdi ikinciye hamileyim doğumuma günler kaldı yine çok korkuyorum 😔 ben her yolu denedim işe yaramadı zamanla geçti ama göğüsümün üstne lahana yaprağı koymak rahatlatıyordu biraz Allah şifa versin