Sezeryan oldum doktorum kesinlikle önermedi doku yapışıklıklarına ve doku iyileşmelerinde kesilen alt deri katmanlarının anormal biçimde toparlanmasına sebep oluyormuş. Bu da sonraki gebelik sürecinde ciddi sıkıntılara sebep olabiliyormuş. Benim bu ikinci gebeliğim bir daha planlamıyorum ona rağmen kararsızım