Merhaba kızlar.. Ben 13 haftalik hamileyim ama hâlâ kendime göre bir dr bulamadım. Pendik yüzyıla gidiyordum ama dr um ilgisiz geldiği için değiştirmek istiyorum.. Ben sormadan hiç birsey söylemiyor ultrasonda 1 dk bakıyor sadece bebek iyi suyu iyi diyor gecen hafta gittiğimde ense kalınlığı ve burun kemiğine bakmıyor musunuz dedim sen 2li ve 3lu tarama istemediğin için bakmiyorum dedi.. Beni hiç bir konuda bilgilendirmiyor ilac yazıyor haftami söylüyor ve bitti. Mide bulantilarim fazlaydı 7 kilo verdim bunu kendisi de biliyor ve hiç sormuyor sıkıntın var mı miden nasil oldu falan.. Bütün dr lar böyle mi ben mi abartıyorum sizin dr larınız nasıl tavsiye ettiğiniz dr var mi ? Merkez prime hastanesi oturduğum yere cok yakın olduğu için oraya gitmeyi düşündum ama oradaki dr lar hakkında hiç yorum bulamadım eger giden varsa bilgi verebilirse sevinirim..