Yigitcan 1 aylık aşısı ateş yapmıyo canım doktor bana calpol yazdı ateşi olmaz ama evinde bulunsun diye yazıyorum demişti gerçektende olmadı ateşi ama 2 aylık aşısı sıkıntı geçen cuma yaptırdım hala huysuzluğundevam ediyo ateşide çıktı biraz ama ilaç hemen düşürdü bundada doktor ateşi olur 4 saatte 1 1 çay kaşığı verebilirsin ateşi olursa demişti aklında bulunsun