Sorunun üzerinden çok geçmis ama belki gitmek isteyen ve merak eden olursa diye yazıyorum. İlk kez gittim, içeri girip çıkmam 5 dk sürdü. Hicbir açıklama yapmadı. Sadece sorduğum sorulara cevap verdi. Acele ettirdi. Elime ultrason kağıdını ve ilaç recetemi verip yolladı. Bir daha gitmeyi düşünmüyorum.